Caputo mel

De faste læsere, hvis jeg da har sådan nogle, vil vide at skal man lave napoletanske pizzaer, så skal man helst bruge mel fra Caputo. Den mest “rigtige” at bruge er den blå pizzeria. Her skal man selvfølgelig være opmærksom for den fås kun i en 25 kgs pose, men Caputo laver også en 1 kgs pose der er blå – det er bare ikke det samme mel.

Anyhow, der har tidligere været interesse i at købe noget af det, og jeg har netop lige bestilt en pose med 25 kg i. Så snart jeg har fået styr på det, regner jeg med at smide det over i nogle poser a 1 kg stykket, og så vil man kunne købe det hos mig.

About kermithimself

Passionate bikerider and pizzamaker. All in my spare time. I work professionally with marketing and events, and have many interests besides riding my bike and having fun with making pizzas.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Caputo mel

  1. Tim Vang says:

    Har du en idé om hvornår Caputo melet lander hos dig?

    • Hej Tim

      Det er landet, jeg har bare været på ferie, men det er nu blevet delt op i mindre poser så det holder sig frisk i længere tid. Prisen kommer nok til at lande på 20,- pr. 1000 gram.

      Kenneth

  2. Tim Vang says:

    Hej Kenneth

    Nu er jeg på ferie og har først set dit svar på bloggen netop nu. Jeg er stadig interesseret i melet – hvor bor du i landet og hvor mange kg. kan jeg købe?

    Det vil lette kommunikationen hvis du skriver til min mail; tim@myc4.com

    God aften fra sommerhuset,

    Tim

  3. Tim Vang says:

    Blot til info: Jeg havde “hakket fluebenet af” i bunden af denne besked i sin tid men jeg har ikke modtaget nogen notifikation via mail om at du har svaret/kommenteret??

  4. Tim Vang says:

    Hallo Kenneth???

    • Hej Tim

      Undskyld det sene svar, men har været begravet i flytterod, og har først fået internet her i løbet af dagen.

      Jeg kan sagtens sælge 10 kg hvis det har interesse. Som sagt 20 kr/kg.

      Jeg bor i Lyngby, men kan sagtens sende det hvis det er.

  5. Tim Vang says:

    De 10 kg vil jeg gerne købe! Jeg kommer tilbage til byen fra ferie i starten af næste uge – skal vi finde ud af at jeg svinger forbi dig her?

Leave a Reply

